Rotterdam-EHBO

Nieuws 2022

17-12-2022 Afdelingen F, K en R terug op oude leslocatie

Het is een tijdje onzeker geweest waar we de lessen dit jaar gaan hebben.
Het staat nu vast; we zijn terug op onze oude plek: het Pompgebouw de Esch.
Dit is meteen al voor komende lessen in januari.

28-09-2022 ALV

De ALV vindt plaats op een nieuwe locatie:

Speeltuinvereniging Kralingen,
Honingerdijk 100,
3062 NX Rotterdam. (naast Excelsior)
Na 18:00 uur gratis parkeren.

10-06-2022 Lesrooster 2022-2023

Het lesrooster voor dit cursusjaar is bekend. U kunt het ophalen onder “Downloads“.

10-06-2022 Lesrooster 2022-2023

De bestuursvergaderingen vinden voortaan op wisselende locaties plaats.
Wilt u langskomen, neem dan vooraf contact op met de secretaris voor de juiste locatie.

19-01-2022 Corona Hervatting lessen eerste helft 2022.

De lessen kunnen weer doorgaan. Dit zal in ingekorte vorm zijn: per afdeling worden er twee of drie compacte lessen gegeven.
Voor alle locaties geldt het verplicht dragen van een mondkapje tijdens het rondlopen. Tijdens de les mag een mondkapje gedragen worden.
Er wordt geventileerd tijdens de les, het kan fris zijn in het leslokaal.

Het materiaal voor de reanimatie-oefening is zodanig aangepast dat er geen risico is op besmetting.

De groepen van afdeling K en Z worden vanwege de grootte gesplits met elke groep zijn eigen lesdagen. De leden ontvangen een e-mail met de lesdata. Groep 1 heeft de lessen 11 en 12; groep 2 de lessen 21 en 22.

Er wordt voor verschillende afdelingen nog aan een lesrooster gewerkt, raadpleeg daarom regelmatig de agenda en het lesoverzicht voor het laatste nieuws.

01-01-2022 Corona: Lessen eerste helft 2022 uitgesteld

Het dagelijks bestuur heeft naar aanleiding van de laatste corona-maatregelen besloten om tot nader order de lessen op te schorten.
Wij zullen u op de hoogte houden hoe en wanneer de lessen weer opstarten.

Informatie Corona-virus

Nieuws andere jaren